Friday, September 28, 2012

duka september


rasa kering sangat pada ketika kereta api itu sedang bergerak laju..
ALLAH..ALLAH..
pujuk hati...
Allah bagi peluang utk menyelam ke dunia mencari ilmu..
bila hati gusar,cepat2 menyelam kembali..
cepat2 mengadu padaNYA..
ALLAH...ALLAH..
jangan lepas aku dalam dekapanMU..
jangan sesekali lepaskan aku..
aku takut ya ALLAH..
aku takut dalam perjuangan mengejar ilmu..
aku lalai tentang tujuanku..
ALLAH..ALLAH..
takdirkan segala yang terbaik untukKU..
biar apa pun kata mereka..
biar aku tak layak untuk gerabak itu..
aku tetap berdiri ya ALLAH..
berdiri untuk terus mengejar gerabak ..
terus mengejar..
dalam senyuman dan jiwa yang sentiasa memujuk diri..
ALLAH..ALLAH..
jangan biarkan aku tertinggal lagi...
biar didunia ini begini..
asal aku tak pernah lewat dalam gerabak ke kampungku ..
kampung akhirat yang kekal abadi..
ALLAH..ALLAH..



redhailah ,berkatilah...
ALLAH..ALLAH..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...