Thursday, October 27, 2011

detik hati seorang hawa...


ya ALLAH,mimpi itu singgah lagi dalam perjalanan malamku..






semoga ALLAH mempertemukan aku dengannya..
yang membimbing aku kejalan yang benar..
yang mengubat luka-luka di hatiku..
yang menenangkan hatiku bersamanya..
yang membahagiakan aku sepanjang masa..
yang tak akan menduakan aku selagi aku mampu berkhidmat untuknya..
yang bersamanya aku melahirkan zuriat-zuriat soleh solehah..
dan dia menjadi bapa kepada para mujahid dan mujahidahku..
yang sama-sama mendidik anak-anak kami mencintai ALLAH
bersama-sama membina BAITI JANNATI..
serba kesederhanaan,namun penuh kebahagiaan..keberkatan..
dan bersama-sama dengannya aku melangkah ke pintu syurga..
dan aku menjadi ketua bidadari untuknya kelak..

jangan kau halakan hati ini kepada kaum adam lain selain dia..
pelihara hambamu ini,jangan biar hati ini lalai dalam perjalanan..
temukan aku dengannya..
kerana cinta yang hakiki..
adalah cinta kepada pemilik tulang rusukku keranaMU ya ALLAH..

AMIN YA RABB..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...